سپهر جون عشق خاله♥♥

سپهر

1392/4/29 14:53
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگيلبخند

 

 

من يك خواهر زاده دارم كه اسمش سپهره خيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي دوستش دارم اولين خنده كه داشت باعثش من بودم   فكر كنم 5 روزش بودلبخندتازه 5 بار خودم تنهاي تنها خوابش كردم لبخند

 

 

                                          حالا بگم چه شكليه

 

رنگ صورتش سفيد

رگ موهاش خرماي

شرح لپ هاش قرمز وناز 

فعلا 4تادندون خرگوشي داره

9 ماهشه 

 

                 منم خاله ي سپهرم 12 سالمه و سپهر به اندازه ي تمام ستاره هاي اسمون دوس دارم هنوز هم بيشتر

 

 

 

                                   راستي نظر فراموش نشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیایش نانازیا
13 تیر 92 10:48
افرین عزیزم عکسشم بزار














ميخوام اما مامانش ميگه چشم ميخوره
مامان خمبل و فنقول
12 مرداد 92 4:42
خاله ی مهربون
وبلاگ بدون عکس مثل...
عکس هم بذار بابا
چشم نمیخوره


من.كه.دلم.ميخواد.اما.بايد.مامانش.اجازه.بده.كه.نميده
سانی
31 مرداد 92 15:48
سلام عزیزم وب خوبی داری


مرسی عزیزم